View Full Version : Buna!
Buna.Sunt niyar(asta chiar e numele meu..unul din ele...asta pentru toti cei care vor sa stie de la ce vine nick-ul meu)..varsta...20..in curand 21..:shy:
Sunt din Constanta,studenta in Bucuresti,si imi petrec timpul intre cele 2 orase(in perioada asta de preferat la mare..:P ).
Anime-uri pe care le-am vazut....incepand de la sailor Moon,Rose of Versailles..pana la cele vizionate in ultimul an:Naruto,Nana,Parakiss,Gallery fake,Death Note,Honey and clover,Air, Bokura ga ita,Kiddy grade,Full Metal Panic....si multe altele...
Muzica...ascult mai tot ce e lent..depinde de starea mea...
Pe o parte din voi va cunosc de pe alte forumuri,dar sper sa cunosc mult mai multe persoane aici.:)
In rest..daca mai aveti intrebari...feel free to ask...
kisses
Question: ce ai facut la examene, ai scapat de sesiune? Si de asemenea, ce zodie esti? Nu cred eu foarte mult in asta, dar in unele cazuri... (de ex. eu si undomiel suntem nascute in aceasi zi, si am descoperit asta cand am observat cat de similar gandim).
Bine ai venit pe forum! Imi cer scuze pentru viteza - sau mai bine zis pentru lipsa ei. Sper sa nu iti macine rabdarea pana reusesc eu sa mut forumul pe un server decent - ceea ce voi face la inceputul lunii viitoare. De asemenea, lipsa de membri se datoreaza acestui mic amanunt, nu am vrut sa chem oameni cand nu am ce anume sa le arat.
Sper sa ne mai intalnim o data in pras - vorbeam si cu Gratzy. E pacat, suntem mai multi care stau in Bucuresti si nu ne intalnim si noi la o cafea...
Sesiunea inca nu s-a terminat.Mai am un examen pe 26...dar deocamdata sunt acasa in Constanta.Ar fi foarte frumos sa ne vedem la o cafea prin bucuresti...cat de curand.:).
In ceea ce priveste problemele tehnice ..stai linistita..nu mai e mult pana pe 1.:)
Zodie..Rac(6 iulie)
kisses
iRapeSnape
18-06-08, 14:51
Buna, niyar!